Wednesday, February 3, 2010

Taramtaramtaraaa.
Hmm. Mis on huvitavat? Maarja sai esmasp. näiteks load kätte. Mitte et nad olid ju enne kah tegelikult olemas aga ikka on uhkem tunne kui on päris reaalselt see kaart taskus. Ok, väljaandja-maa ja isikukood on küll natuke veider vaadata, aga mõte on see mis loeb.
Tiina on olnud nüüd haige ja kõhuviirustanud, mis tähendab. et üldiselt tuleb mul nüüd 14 tööpäeva jutti. Ok, täna küll sain hommikul magada ja nüüd hakkasin pakkima, aga still. Homme tõmbame siis Nielsi kursusele uttu kohe hommikul neljaks päevaks. Oh joy, neli päeva saab nüüd rabeleda. Kõik 4 looma tulevad kaasa kah, nii et saab olema vägagi tihe kogu see värk.
Juhan on olnud ületamatult hea alates pühapäevast. Ma väga loodan et see nüüd tähendab, et see minu mõtlemine ja oma joru ajamine hakkab vilja kandma. Väga palju vähem on tõmblemisi või kartmisi, kannatab isegi säärt vastu panna ja kasutada ja esmaspäeval oli ta ikka vägaväga otse. Nii hea on tunda, et sul on tõesti igas suunas sama palju hobust. Meil ei juhtu seda just tihti :) Üsna palju olen teda nüüd kontraga piinanud ja volte kah teinud, rõhk sellel, et ennast õigesti kannaks ja nina ees läheks ja poopeatused läbi läheks. Ei tea, minul on igaljuhul hea tunne hetkel ja järgmine nädal vast üritan hüpata kah, kui flatworkis nüüd mingit tohtutut tagasilööki ei tule...
Siis eile vaatasin ma selle uue Sherlock Holmes`i ära ja heahea oli. Üldiselt ma nüüd avastasin, et mulle Guy Ritchie filmid suht meeldivad. Peaks Snatch`i kah vaatama nüüd varsti. Ja tegelikult midagi muud polegi. Ma nüüd lähen ja pakin asju edasi.

Tänase päeva lugu on muidugi tänu Sherlock Holmes`ile:
The Rocky Road To Dublin - Dubliners

No comments: