Tuesday, March 23, 2010

Decisions, decisions...


Nii. Viimasest postitusest on nüüd vägaväga tükk aega möödas ja veel rohkem on selle aja jooksul toimunud muudatusi nii minu kui Juhani elukorralduses. Nii et nüüd peangi vastu võtma otsuse, et kas ja kuidas jätkan selle blogiga. Jätkamise korral oleks siin kindlasti palju enam ratsutamise-juttu, kuna hobupark on tunduvalt (ja täiega mõnusalt) suurenenud.
Et siis, kõik (on teid üldse?), kes te seda blogi loete, andke palun teada, kas soovite minu eepose jätku või mitte. Iseendale ma seda kirjutada ei viitsi :)
Ja ühtlasi annan teada, et hetkel olen ma vägaväga õnnelik. Tegelikult ei mäletagi, millal viimati nii mõnus oli kõik :D

6 comments:

Carmen said...

ikka kirjuta :)

Meeli said...

Ma ka loen ;)

Raili said...

mina loen ka

TuuliR said...

ammu ootasin uut postitust, ikka loen

laura said...

mina loen ka, ja palun kirjuta edasi:)

Unknown said...

Ammu oli aeg jätkata. Jasper tegi muide just Juhanile pildi peal krõpa-krõpa :D
Ma aint ei tea,kui palju ma sellest hobuse jutust aru saan. Et miskit muud võiks ka olla. A la talliklatš vms :)